ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ - ΧΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ

ΧΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ ΑΤΤΙΚΗ - ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ - ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ - ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΒΙΟΕΝΑΡΜΟΝΗΣΗΣ DETA ELIS

Διεύθυνση - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Διεύθυνση: ΠΑΝΑΓΗ ΤΣΑΛΔΑΡΗ 18 Τ.Κ. - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Τ.Κ.: 15562
Περιοχή - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Περιοχή: Χολαργός Κατηγορία - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Τηλέφωνο - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Τηλέφωνο: 2106542028 Fax - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Fax: -
Κινητό - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Κινητό: 6977200710 E-mail - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ E-mail: theodosiosc@yahoo.gr
Υπεύθυνος - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Υπεύθυνος: ΧΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ Τηλέφωνο υπεύθυνου - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Τηλέφωνο υπεύθυνου: -
Ιστοσελίδα - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΕΝΤΡΑ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Ιστοσελίδα:
Στον αθλητισμό η ψυχολογία παίζει βασικό ρόλο στην απόδοση ενός αθλητή. Ο σωστά προετοιμασμένος σωματικά και ψυχολογικά αθλητής είναι δυνατό να αποδώσει στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων του, κάτι που είναι και το ζητούμενο όταν μιλάμε για πρωταθλητισμό. Δέχεται με ραντεβού & στο χώρο σας. Σε συμπύκνωση νοήματος όλων των έως τώρα εργασιών μου ως Αθλητικός Ψυχολόγος 6-5-13 Η πολλή άσκηση... βλάπτει σοβαρά την υγεία. Ο εθισμός στη γυμναστική εγκυμονεί καρδιακά προβλήματα, θερμοπληξίες, λοιμώξεις...
Επισκέπτες: 13973

ΧΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ ΑΤΤΙΚΗ - ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ - ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ - ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΒΙΟΕΝΑΡΜΟΝΗΣΗΣ DETA ELIS

ΧΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ ΑΤΤΙΚΗ - ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ - ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ - ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΒΙΟΕΝΑΡΜΟΝΗΣΗΣ DETA ELIS

Στον αθλητισμό η ψυχολογία παίζει βασικό ρόλο στην απόδοση ενός αθλητή. Ο σωστά προετοιμασμένος σωματικά και ψυχολογικά αθλητής είναι δυνατό να αποδώσει στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων του, κάτι που είναι και το ζητούμενο όταν μιλάμε για πρωταθλητισμό. Δέχεται με ραντεβού & στο χώρο σας. Σε συμπύκνωση νοήματος όλων των έως τώρα εργασιών μου ως Αθλητικός Ψυχολόγος 6-5-13 Η πολλή άσκηση... βλάπτει σοβαρά την υγεία. Ο εθισμός στη γυμναστική εγκυμονεί καρδιακά προβλήματα, θερμοπληξίες, λοιμώξεις, υποτονικότητα αλλά και κατάθλιψη . Ανέφερε στο άρθρο της 1-7-12 η κ, Τσώλη Θεοδώρα στο Βήμα http://www.tovima.gr/science/article/?aid=464838 Οι ένδοξοι Αθηναίοι με ενημέρωση από τις φρυκτωρίες ακολούθησαν και αυτοί οπλισμένοι τον ΕΝΟΠΛΟ Φειδιππίδη (συγκεκριμένα με όλο το σεβασμό για την χρησιμότητα του άρθρου του βήματος, όλοι οι αγγελιοφόροι τότε ήσαν δρομείς μεγάλων αποστάσεων ) που έπεσε ηρωικά λόγω αυτής της Ψυχοσωματικής επιβάρυνσης (εφαρμόζοντας τακτική μάχης για να εμπλουτισθεί ακριβέστερα το άρθρο της κ. Τσώλη και για να μην καμφθεί το ηθικό από κάποιον που απλά θα έτρεχε για να μεταφέρει την είδηση μετά την νίκη στον Μαραθώνα έως να φθάνουν στην ώρα τους και οι ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΕΣ ΓΝΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΥΣΙΩΔΟΥΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΕΚΤΟΤΕ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΩΝ, όχι βεβαίως στην σύγχρονη αντίληψη για Ρεκόρ , ’Όμως ΕΦΘΑΣΑΝ!!!... μέχρι το Φάληρο (όχι το καλλιμάρμαρο) για να αντιπαραταχθούν στον Περσικό στόλο ο οποίος αμέσως μετά την μάχη του Μαραθώνα έπλευσε για να επιχειρήσει μάχη αποβιβαζόμενος εκ νέου στην Αττική μετά την άκρως δυσανάλογη ήτα τους. Ανεπιτυχώς όμως διότι στις ακτίνες του ηλίου καθρεπτίσθηκαν στην δύση του οι ψυχές και του θυσιασθέντος αυτοβούλως μεταφέροντας την έξαρση του πραγματικού φαινομένου Φειδιππίδου και με τις απαστράπτουσες ασπίδες των ανεπανάληπτα ηρωικών Αθηναίων οι οποίοι είχαν συνολικά μαζί του μόνο 193 αθανάτους πεσόντες ήρωες για την Δημοκρατία και τον ανεξίτηλο έκτοτε Πολιτισμό ). Αυτή είναι και μια απάντηση στη βέβηλη ιεροσυλία στο μακελειό της Βοστόνης που έσπευσαν να το εκμεταλλευθούν, βίντεο παιχνίδια, πολυεθνική για Αθλητικά είδη και στρεβλωμένοι θρησκευτές . ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΑΞΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΝΟΗΜΑ. Η ψυχή του Φειδιππίδη έφθασε νικηφόρα μέχρι το Φάληρο και όχι μόνο… Θεοδόσιος Χίντζογλου Αθλητικός Ψυχολόγος 6-5-13 Η εξαίρετη Υπεροχή της Ανθρώπινης Φύσεώς μας. Therapy planet 28-4-13 ΑΘΗΝΑ HOTEL CARAVEL Θεοδόσιος Χίντζογλου Κοινωνικός Ψυχολόγος ΕΚΑΕ ΟΑΚΑ http://www.athlitikospsyhologos.4ty.gr/ theodosiosc@yahoo.gr 6977200710 Ο ορισμός του Αριστοτέλη για την αρετή, ως μέσον ανάμεσα σε δύο ακρότητες, έχει ροή και σχέση με την ίδια την αρετή της ηθικής επιστήμης. Αποδίδοντας την καθαρή ουσία της έννοιας της αρετής, καθορίζει μεν την επίτευξή της στην πράξη, αλλά και δείχνει όμως τον ευκαιριακό χαρακτήρα του εκάστοτε χωρικού και χρονικού περιβάλλοντος στο οποίο επιδιώκεται και από το οποίο ταυτόχρονα απορρέει. Η Μυθολογία αναφερόμενη στους άθλους του Θησέως, ο οποίος αποποιήθηκε του βασιλείου του στην Αθήνα υπέρ της Δημοκρατίας και του λαού του, όπως ο Ηρακλής πριν απ’ αυτόν, επέλεξαν αμφότεροι την αρετή έναντι του προσωπικού τους συμφέροντος. Από τότε μέσα στον χορό του χρόνου και χώρου θεμελιώθηκε η υπέρτατη αξία της αναλόγως μετρημένης αξιακής αρετής, στους τότε κτηνώδεις «χρυσοφόρους Μήδους», χωρίς την ανάγκη ενός πειθαρχημένου, μέσω της βίας, πειθαναγκασμένου πολιτισμού, αλλά αντιθέτως μιας εκδηλωμένης Εύχαρης μέθεξης, άφοβης και «πεπαιδευμένης» δημοκρατίας, με γνώμονα το κοινό συμφέρον πολυτιμότερο του ατομικού, που το ατομικό το καθιστά ασφαλέστερο και ανώτερο των προσωπικών δυσαρμονικών επιθυμιών. Έκτοτε φρόντιζε να διδάσκει τους πολίτες – οπλίτες της πολιτείας, εντός ενός συνειδητοποιημένου πολιτεύματος – πολιτισμού εις το διηνεκές, όπως και αρκετοί επόμενοι γνωστοί, ουσιαστικά μοναδικοί, στρατηγικοί άθλοι αρετής. Επιπλέον, εν μέσω μιας λεγόμενης οικονομικής κρίσης, η οποία αντί να τιμά την αρετή, στοχεύει στο να βεβηλώνει όλο το ισοζύγιο θεμελιωδών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων έως της ίδιας της καταξιωμένης Ελευθερίας, απαξιώνει ιδιαίτερα την Ελληνική Κοσμοαντίληψη, μέσω των εφαρμοσμένων, «εν τη θεωρία και εν πράξει», των έως τώρα αναγνωρισμένων αρετών. Σταθμός τα ανθρωπολογικά ευρήματα της ΑΕΕ Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος www.aee.gr για την εξ υπ΄ Αρχής διάκριση του ανθρώπου και από τον ζωομορφισμό ο Θησέας και η Αριάδνη ΑΠΕΤΡΕΨΑΝ την τάση μετάλλαξης απομακρύνοντάς την νοτιότερα. Παρά την συνεχή υπόμνηση έως σήμερα με τα αστρολογικά ζώδια Αρχ. ιατρομαθηματικά ο άνθρωπος αποδεικνύει σε περιόδους εντάσεων την υπεροχή του. Το κινούν αυτοκίνητον του Αριστοτέλους έχει παρεξηγηθεί εκτός από τον κυνοκέφαλο προστάτη του Άγιο Χριστόφορο και από την απουσία νου. Χωρίς την ενεργή και με θάρρος ψυχής παρουσία του νου δεν μπορεί ούτε μοχλόν να κινήσει. Όταν φύγει από το κάθισμα ο νους και η Ψυχή το κάρο car automobile καλοσυντηρημένο ή όχι είναι νεκρό ή έστω εν ύπνο. Τον νου κινεί η ψυχή αυτή είναι αυτοκίνητη ως εκτελούμενη πράξη η οποία συν -περιφέρεται. Ο ορισμός της Επιστήμης της Ψυχολογίας ως μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς αποδεικνύει εν τοις πράγμασι ως γεγονός την συνείδηση ή εσωτερική βάσανο. Ήταν απαραίτητο να σύρει τον Έκτορα πίσω από το άρμα του χάρη της τελικής εμφύλιας νίκης (ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ ΤΩΝ ΣΤΕΝΩΝ ) ο ημίθεος Αχιλλέας; Απαράβατος ο νόμος του αντιπεπονθότος ως ανταπόδοση ακόμη και της σκέψης. Εις οιωνός άριστος … αμύνεσθαι περί πάτρης προείπε της μονομαχίας με τον Αχιλλέα ο Έκτορας. Το αίτιο και το αιτιατό δρουν με ομοιόσταση όπως η Ιλιάδα ΄ μήνιν άειδε θεά πηληιάδεω αχιλήος ΄ : Θεά τραγούδησέ μας ώστε να επέλθει σε κάθε άκουσμά της η θεραπεία της οργής με τελική έκφανση ολοκλήρωσής της την παραδειγματική από τους θεούς Οδύσσεια του ευφυέστερου ή πανούργου Οδυσσέα. Η υπερβολή ήγειρε την νέμεση και εγείρει και θα την εγείρει σε κάθε εμπλεκόμενο όχι μόνο ένοχο ή ηθικό αυτουργό.< Όποιος βλέπει όχι απλά βιώνει το άδικο και δεν οργίζεται είναι ανήθικος> Σταθμός μεγίστης κορύφωσης στην Ιστορία ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ μέσω της Τέχνης.. ΒΙΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΡΩΣ ΕΝ ΤΗ ΠΑΛΑΙ ΕΛΛΑΔΙ Ροβέρτου Χαμερλίγγιου ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΣΠΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ Τότε που ο κάθε ελεύθερος πολίτης των Αθηνών με τις οδηγίες κυρίως του Φειδία σμίλεψαν από ένα λιθαράκι που κανένα δεν σχεδιάσθηκε το ίδιο αφήνοντας μέρος της ψυχής του ώστε αθροιστικά να λάμπει ορατά και αόρατα ο Παρθενώνας εις τους αιώνες. Συνθέτοντας το όλον της καλαισθησίας τους …..με αίτιο και αιτιατό ποιητικής δημιουργικής έκρηξης ΠΥΡΙΒΡΙΘΗ Έρωτα σε όλους τους τομείς και όλα τα επίπεδα. Στο ερώτημα του Περικλή στην ομήγυρή του > εκεί κοντά του για πρώτη φορά βρέθηκε η Ασπασία -; Υπέλαβε η ξένη; >; -> απεκρίνατο ο Περικλής > Πάντες κύκλω επεκρότησαν και επεφύμησαν τους λόγους τούτους. Υπάρχουσι βλέμματά τινά, υπάρχουσι λόγοι τινές οίτινες ως πυρφόρος κεραυνός εις την ψυχήν ενσκήπτουσιν . Υπο τοιούτου βλέμματος άμα δε και από τοιούτου λόγου επλήγει νυν η ψυχή του Περικλέους. Το πυρφόρον δε βλέμμα εξετόξευσεν ο θελκτηριότατος των οφθαλμών και τον πυριφλεγή λόγον εξηκόντισε το θελκτικότατον χείλος. Και της μεν δυνάμεως του λόγου πείραν είχεν ήδη ο Περικλής, αλλ΄ η ισχύς του βλέμματος διέτρωσεν αυτόν δια γλυκίας φλογός, εξ΄ ης του καύματος πλέον, ή όσον επίστευε, μετεμεμορφωμένος εξεφάνθη. Οι οφθαλμοί δ΄ αυτού ήρξαντο τότε πυρώδες υποβλέποντες και επανελάμβανε προς εαυτόν τους λόγους της ξένης >. ...Του αγαθού και καλού ορέγονται οι λαοί και ανθρώπινον μεν και ευγενές είναι το αγαθόν – αλλά θείον και αθάνατον το καλόν. Δεν είναι δυνατόν με αυτόν τον θεμελιώδη γεμάτο σύμβολα πολιτισμό να είμαστε να συμπεριφερόμαστε και να μετέχουμε σε ιδιωτικές ανεκτικές ιδιωτίες= βαριάς νοητικής καθυστέρησης, χωρίς αγώνες αρετής (3 φορές συχνότερη από την δημοκρατία τότε λέξη στα κείμενα και στην καθημερινότητα) στοχεύοντες Άθλους συνεχούς συμμόρφωσης με μέγιστο θάρρος κατά της βεβήλωσης του πολιτισμού μας που δίδαξε το: ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ. ΑΡΤΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΡΙΘΜΟΙ: Α) ΘΗΣΕΥΣ ΑΡΙΑΔΝΗ Β) ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΣΠΑΣΙΑ Γ) ΦΕΙΔΙΑΣ ΦΡΥΝΗ ΩΣ ΧΑΡΙΕΝ ΕΣΤ΄ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ή΄: Πόσο εύχαρης είναι ο άνθρωπος, όταν άνθρωπος είσαι. Μένανδρος Ευχαριστώ για την προσοχή σας. © Θεοδόσιος Χίντζογλου ΔΑΦΝΗ ΤΕΦΑΑ 19-21 4ου 2013 ΑΘΛΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΜΑ ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΑΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΟΠΛΟΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΛΑΜΠΡΗ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝ ΜΗΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΘΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΡΣΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΚΠΝΕΥΣΑΝΤΑ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟ ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΟ... ΦΑΛΗΡΟ . ΑΝΤΑΝΑΚΛΩΝΤΑΣ ΕΓΚΑΙΡΑ ΣΤΙΣ ΑΣΠΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΟΙ ΜΑΡΑΘΩΝΟΜΑΧΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ, ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΙΤΤΑ ΑΦΟΒΑ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΓΕΜΑΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΩΣ ΜΕΤΡΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ… ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΕΚΤΟΤΕ ΤΟ ΔΕΟΣ ΠΑΝΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΠΑΝΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ θΕΟΔΌΣΙΟΥ ΧΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΩΣ ΧΑΡΙΕΝ ΕΣΤ΄ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ή΄: Πόσο εύχαρης είναι ο άνθρωπος , όταν άνθρωπος είσαι Μένανδρος ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΧΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ Αρ. 11694 Όνομα μητρός : ΑΝΔΡΙΑΝΗ Ημ. Γέννησης : 9-5-1954 Υπηκοότης : ΕΛΛΗΝΙΚΗ Κάτοικος : Χολαργού, Π. Τσαλδάρη 18, Τ.Κ.15562 Τηλέφωνο : οικ :2106542028 κιν: 6977200710 E- Mail : theodosiosc@yahoo.gr ΣΠΟΥΔΕΣ 1973 Κλασσικό Γυμνάσιο. Απολυτήριο από Αναργύριο και Κοργιαλλένιο Πρότυπο Σχολή Σπετσών. 1973-1974 Προγραμματιστής, Αναλυτής Η.Υ, Σχολή Δοξιάδη, Κ. Ε. Π. 1974-1977 Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών και Ερευνών Ψυχολογίας. Αριστούχος στα προβολικά τεστ TAT και Rorschach. 1975-1979 Σχολή Στατιστικής υπό την Εποπτεία της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Πειραιώς. 1977-1980 Σχολή Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Montpellie III. Πτυχίο (Licence) Αναφορές προσωπικοτήτων στον Ορισμό της Επιθετικότητας 1980-1981 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα [Maitrise (Master)] με εξειδίκευση στην Κοινωνική Πειραματική Ψυχολογία 1981 Montpellie III (Πτυχιούχος), Με δύο πτυχιακές εργασίες: 1)Επιθετικότητα και Αθλητισμός. 2)Η Ψυχική Υγεία στην Ελλάδα υπό την θεώρηση των Ανθρωπίνων πηγών της Οικονομίας. 1981-82 Πανεπιστήμιο PARIS 7 μεταπτυχιακές Σπουδές Γ΄ κύκλου προς λήψην Πτυχίου DEA στον τομέα της Κοινωνικής Πειραματικής Ψυχολογίας. 2007 Μετεκπαίδευση στις ΗΠΑ, από τον Αμερικανικό Ψυχολογικό Σύλλογο APA. στην αντιμετώπιση του φαινομένου της βίας κυρίως των νέων ACT . ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι μεταπτυχιακές μου σπουδές προς λήψη DEA διεκόπησαν το 1983, προκειμένου να καταταγώ στον Στρατόν Ξηράς , όπου και υπηρέτησα ως Ανθυπολοχαγός Υγειονομικού. Την μεταπτυχιακή μου προσπάθεια την συνεχίζω και τώρα με Διατριβή μου από του 2009, στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας. ΓΛΩΣΣΕΣ Γαλλικά, Αγγλικά. ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ 1985 Εγγραφή στον Σύλλογο Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ). 1985- 86 Οργανισμός Νεολαίας & Άθλησης Δήμου Αθηναίων, ως Ψυχολόγος. 1986 Μέλος επιτροπών προσλήψεως προσωπικού και εκπαιδευομένων ΚΨΥ. 1986 Ν Ε Λ Ε ¨ Σχολές Γονέων¨ Νομαρχίας Αθηνών-Πειραιώς, Ψυχολόγος. 1986-88 ΥΠ. ΔΗΜ. ΤΑΞΕΩΣ . Μέλος εξεταστικών επιτροπών επιλογής, στα Ψυχικά Πνευματικά προσόντα των Παραγωγικών Σχολών. 1986-1988 ΥΠ. ΥΓ. ΠΡΟΝΟΙΑΣ . Συντονιστής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. 1987 Στους σεισμούς της Καλαμάτας του Οργανισμού Αντισεισμικής Προστασίας ως Συντονιστής των Ε. Προγραμμάτων του Κ.Ψ.Υ, Παροχή Ψυχολογικής στήριξης στους κατοίκους της πληγείσας περιοχής. 1988 Έως και σήμερα Ο Α Κ Α . Πρόσληψη ως Κοινωνικός Ψυχολόγος, βάσει προκηρύξεως και αντιστοίχων προσόντων, στο Εθνικό Κέντρο Αθλητικών Ερευνών (ΕΚΑΕ). 1989 ΓΕΝ. ΓΡΑΜ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ . Εκπαίδευσης Προπονητών και Διαιτητών σε θέματα Αθλητικής και Κοινωνικής Ψυχολογίας. 1994 Σύμβουλος στο Τμήμα Ερευνών του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ). ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΣΕΝΕΔΡΙΑ 1980 Εργασία στη Γενετική Ψυχολογία με θέμα την Επιθετικότητα ( Εργασία: Αναφορές προσωπικοτήτων στον Ορισμό της Επιθετικότητας 1981 Memoire 1)Έρευνα πειραματική στην επιθετικότητα μεταξύ αθλουμένων και μη αθλουμένων σε Πανεπιστημιακούς Σπουδαστές στο Montpellie 1981. 1981 Memoire 2)Οικονομία υγεία και ανθρώπινες πηγές οικονομίας, Ψυχική Υγεία και οικονομία στην Ελλάδα. 1981. 1988 έως το 1990 Έρευνα στα προβλήματα που επηρεάζουν την προσωπική απόδοση των Αθλητών υψηλού Αγνωστικού Αθλητισμού στο Άθλημά τους. επεξεργασία των αποτελεσμάτων ανακοινώθηκε ως Προβλήματα που επηρεάζουν την απόδοση αθλητών υψηλού αγωνιστικού αθλητισμού, στο Γ’ Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογίας και έρευνας. 1989 Έρευνα αναζήτησης του Αιτίου Αφοσίωσης στον πρωταθλητισμό, εργασία που παρουσιάσθηκε στο Γ΄ Συνέδριο Αθλητικής Ψυχολογίας στην ενότητα Ψυχολογικές παράμετροι στην Αθλητική απόδοση με θέμα: (Πρωταρχικό αίτιο που ενεργοποίησε το ενδιαφέρον των Ελλήνων – Κυπρίων Αθλητών υψηλού αγωνιστικού αθλητισμού για υπέρβαση επιδόσεων ). Και οι δύο αυτές παρουσιάσεις δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό ΄΄άνθρωπος΄΄΄ ετήσιο όργανο της Ανθρωπολογικής Εταιρίας Ελλάδος. 1997 Έκδοση < Δάφνη>. Με τίτλο < Το άγχος στον Ελληνικό Πρωταθλητισμό >. 1996 Δημοσίευση Ιούνιος 96 στο AN ENLARGED EUROPEAN UNION της EUROPEAN PRESS: ΄΄THE ENLARGEMENT OF THE EUROPEAN UNION΄΄ με θέμα ΄΄Η διεύρυνση της Ε.Ε.΄΄ σε σχέση με την γνωστή Τουρκική επιθετικότητα και την θεραπεία της μέσω των στρατηγικών οικονομικών πολιτιστικών κινήτρων από την ΕΟΚ. 1999 Ο συνδυασμός πολλών συμπερασμάτων από τις ανωτέρω μου εργασίες και τις δύο αυτές δημοσιευμένες έρευνες συντάχθηκε και προωθήθηκε ως ανακοίνωση σε κλιμάκιο του ΔΣ του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων στην Σύνοδο των Ευρωπαϊκών Επαγγελματικών Συλλόγων Ψυχολογίας EFPA, που ήταν ταυτόχρονα και το 6ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ψυχολογίας στη Ρώμη τον 9ο του 1999 με θέμα: ΄΄Ψυχολογία και Ολυμπιακοί Αγώνες προς την τρίτη χιλιετία΄,΄ αναφερομένη στην νοσηρή πλευρά του SITIUS ALTIUS FORTIUS = Ψηλότερα Μακρύτερα Δυνατότερα. -2002 Υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος το 2002 όπως και 2006 στην Νομαρχία της Αθήνας με την Νομαρχιακή Αγωνιστική Συνεργασία ΝΑΣ όπου διετέλεσα μέχρι το 2006 Εκπρόσωπος Επιτροπών Περιβάλλοντος και Πολιτισμού της Νομαρχίας. 2002-3 Συμμετοχή στον σχεδιασμό για την διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των μαθητών - εκπαιδευτικών και της αξιολόγησης του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος . Έρευνα ( Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Ζητήματος β΄ φάση 2002-2003). 2003 Παρέμβαση στην ημέρα του Ολυμπισμού 28-6-06 σε Διεθνές Συνέδριο της WANDA της ΕΟΑ, στην συζήτηση συμπερασμάτων για την αντιμετώπιση της μάστιγας του ντόπινγκ,. θέτοντας σε αμφισβήτηση την επιδιωκόμενη πρωταθλητική υπέρβαση έως απαξίωση των ανθρωπίνων ορίων. 2004 Στο 14ο διεθνές Ανθρωπολογικό Συνέδριο, Κομοτηνή 10ος 2004, παρουσιάσθηκε εργασία για την αξία της μετατροπής της επιθετικότητας σε δημιουργικότητα η οποία είναι εφικτή κυρίως μέσω των παραδοσιακών πολιτιστικών εκδηλώσεων >. 2006 Συνδεδεμένο άρρηκτα επίσης με τα ανωτέρω είναι και το θέμα της παρουσίασης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, σε Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας με θέμα:΄ Πρωταρχική προτροπή για πρόσχαρο πολιτισμό ΄, όπως και παρέμβαση στο κλείσιμο του συνεδρίου για την γενεσιουργό στιγμή απόφασης δημιουργίας αθανάτων συμβόλων στον χρυσούν αιώνα των Αθηνών. 2006 Μέλος της συντακτικής επιτροπής στο περιοδικό ΄΄ Το ΣΤΙΓΜΑ ΄΄ και Δημοσιεύσεις άρθρων Ιούνιος 2006 με θέμα: ΄΄ Η δικτατορία των σκουπιδιών ΄΄, όπως επίσης στο τεύχος του Σεπτεμβρίου άρθρου με θέμα: ΄΄ Τα ασφαλή ταχυδρομικά περιστέρια ΄΄. 2007 Εκλεγμένο Μέλος της Παναθηναϊκής Εκτελεστικής Γραμματείας του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου Π.Α.ΜΕ 2008 13ο Διεθνές Συνέδριο:΄΄ Νευροψυχιατρικής Ψυχολογίας και μοντέρνων Καιρών΄΄, με θέμα : ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ( ΕΡΕΥΝΑ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ). Έγινε σχετική ανακοίνωση στο θέμα: ΄( Degenerative PsychoPhysioSocial Effects on the Pursuit of Easiness ). 2009 Κίνα – Kunming,, Ολυμπιακό Ανθρωπολογικό Συνέδριο: Η Ψυχοφυσιολογική και Κοινωνιολογική σημασία του αυξανόμενου σύγχρονου εκφυλισμού του ανθρωπίνου πέλματος στους τελευταίους αιώνες 2009 Εξελισσόμενη Διατριβή, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας- Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής με θέμα: Η Άθληση ως ρυθμός που αποκτά συνολική εκφραστικότητα χορού με ανάλογα στοιχεία Χοροθεραπείας. 2012 Ως συνιδρυτής των Ελλήνων Οικολόγων χωρίς Σύνορα και της ΒΙΟΖΩ Συμμετοχή σε προτάσεις Ερευνητικού Σχεδιασμού, της ΕΕ στη Αθήνα Γραφεία Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στους τομείς της Υγείας και της Διατροφής. 2012 Πανελλήνιο Συνέδριο Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής, στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου – Σπάρτη, από το Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού, με θέμα: ¨Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Αθλητισμό - Η Απάντηση στις Προκλήσεις του Σήμερα και του Αύριο¨. Ανακοίνωση με θέμα: ¨Η ΕΞΑΙΡΕΤΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΥΣΕΩΣ¨ 2013 Προσκεκλημένος με πολλές παρεμβάσεις στο ζήτημα της ανθυγιεινούς υπερβολής στο 2 Πανελλήνιο Συνέδριο ΄΄ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΄΄ που Διοργάνωσε το ΤΕΦΑΑ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 1977 Συνέντευξη τύπου περί αναγκαιότητας της Ψυχολογίας στην Ελλάδα όπου δεχθήκαμε πιέσεις για Ακαδημία Ψυχολογίας και όχι Πανεπιστήμιο 1981-1982 Μέλος του Δ.Σ. των Ελλήνων Φοιτητών του Παρισιού και της Πανγαλλικής Ομοσπονδίας Επιστημόνων. 1987 -1998 Μέλος του Δ.Σ .του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και ομόφωνα εκλεγμένος ως εκπρόσωπος του Συλλόγου προς τα Υπουργεία. 1994 Καθημερινός Σχολιαστής Οικολογικής και Πολιτικής Επικαιρότητας στο Ράδιο Υγεία – Οικολογία .από το 1995-2001. 1995 Έως και σήμερα, προσκεκλημένος στα τηλεοπτικά κανάλια ώς Κοινωνικός Ψυχολόγος σε θέματα Κοινωνιολογικού, Ψυχολογικού και Οικολογικού ενδιαφέροντος. 2001 Παρουσιαστής, κάθε Πέμπτη 16,30 – 18.30μμ στο ΤΗΛΕΦΩΣ με θέμα: ΑΜΕΣΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ, έως το 2009. 1998 Ενεργό στέλεχος στον Σύνδεσμο Φιλότητα για αξιοπρεπή θρησκευτική αποδοχή της κοινότητας των Πομάκων . 1993 Μέλος της Ανθρωπολογικής Εταιρείας. Ελλάδος. με ενεργή Συνεισφορά στην ανάδειξη της αξίας των ευρημάτων της. 2000 Μέλος Συντονιστικών Επιτροπών για την διάσωση του δάσους του Σχοινιά και την ιστορική περιοχή στον Μαραθώνα. 2000 Ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος έως το 2006 Μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας . 2006 -Ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Θρησκεύματος ΕΛΗΝΑΙΣ 2006 Μέλος της συντακτικής επιτροπής στο περιοδικό ΄΄ Το ΣΤΙΓΜΑ ΄΄ και Δημοσιεύσεις άρθρων Ιούνιος 2006 με θέμα: ΄΄ Η δικτατορία των σκουπιδιών ΄΄, όπως επίσης στο τεύχος του Σεπτεμβρίου άρθρου με θέμα: ΄΄ Τα ασφαλή ταχυδρομικά περιστέρια ΄΄. 2006 - Μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Δασοπροστασίας από το 2006. Πολιτική Προστασία. -Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου για τις Γερμανικές Οφειλές και Επανορθώσεις. 2008 Μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Φυσικών Καταστροφών σε συνεχή εκπαίδευση και ετοιμότητα για πλημμύρες, για βοήθεια σε περιπτώσεις εγκλωβισμών σε σεισμούς. Πολιτική Προστασία 2007 -Ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου για Αντιδιαβρωτικές Αναδασωτικές Σπορές -Εθελοντική Ομάδα Καισαριανής, αντιμετώπισης εγκλωβισμών από σεισμούς με συνεχείς εκπαιδεύσεις και από την ΕΜΑΚ . 2007 Εκλεγμένο Μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου Π.Α.ΜΕ -2007 Μέλος εκλεγμένο της ΚΕ και του Πολιτικού Συμβουλίου του ΔΗΚΚΙ 2007 Υπεύθυνος του τομέα της Οικολογίας -2007 Υποψήφιος στη β΄ Αθηνών το 2007 με το ΔΗΚΚΙ σε σύμπραξη με τον ΣΥΡΙΖΑ και μέλος της Επιτροπής Αθλητισμού του ΣΥΡΙΖΑ 2008 Συνιδρυτής της Αμφικτιονίας Ελληνικών Κοινοτήτων για την προώθηση των Ελληνικών παραδοσιακών αξιών. 2009 Συνιδρυτής της ΜΚΟ Εταιρείας ¨Μυθικές Ελληνικές Διαδρομές¨, με άξονα την Ελληνική Ιερή Μυθολογία μας. 2011 - Δικαστική και με όλες τις νόμιμες πρωτοβουλίες δράση για την μη κατάχωση του ¨Αναίμακτου Βωμού των Δώδεκα Θεών και του Ελέους¨ ευρισκόμενου στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών ¨προσωρινά¨ κάτω από ράγες του ΗΣΑΠ, σημείου Αφετηρίας όλων των δρώμενων της ακμής των Αθηνών. Βωμός που απέτρεπε τους Ρωμαίους να επιβάλλουν αρένες στην Ελλάδα. Δεν είναι τυχαία και η ανοχή της βεβήλωσής του που για τρίτη φορά α) Κατάχωση για να περάσει η γραμμή του ΗΣΑΠ πτώχευση επί Τρικούπη β) Δεύτερη γραμμή επί Μεταξά … γ) Έως στις 15 Μαίου 2013 δίκης του ΣτΕ Εξελισσόμενη κυριολεκτική εξαθλίωση χωρίς έλεος σε όλους τους τομείς και επίπεδα και μάλιστα διεθνώς … 2011 - Ιδρυτικό μέλος της Οικολογικής Οργανώσεως ΑΕΙΦΑΡΟΝ. 2013 - Μάρτυρας Υπεράσπισης για την μη έκδοση πολιτικών προσφύγων. ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Έφεδρος Αξιωματικός του Υγειονομικού Στρατού Ξηράς. Απολυτήριο ως Ανθυπολοχαγός 6-9-1985. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Έγγαμος, με σύζυγο Συνταξιούχο Εκπαιδευτικό Πατέρας 2 τέκνων, Αριστούχων Μεταπτυχιακών Σπουδαστών. ------------------------------------------ Δεν παύω να μελετώ και να αγωνίζομαι Κοινωνικά και Επαγγελματικά με βάση καταξιωμένες Έρευνες στο Εθνικό Κέντρο Αθλητικών Ερευνών ως Ψυχολόγος, για την ανάδειξη κυριολεκτικών Άθλων και Αθλητών Εύχαρης Ελληνοπρεπούς χαράς, ως υγιές μέτρο ζωής κατά των αθλητικών κακώσεων που συνεχίζουν να υπηρετούν αμετανόητα, μεσούσης εξαθλιωτικής κρίσεως προωθώντας την υπερβολήν. ΔΑΦΝΗ ΤΕΦΑΑ 19-21 4ου 2013 ΑΘΛΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΜΑ ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΑΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΟΠΛΟΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΛΑΜΠΡΗ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝ ΜΗΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΘΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΡΣΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΚΠΝΕΥΣΑΝΤΑ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟ ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΗ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΟ... ΦΑΛΗΡΟ . ΑΝΤΑΝΑΚΛΩΝΤΑΣ ΕΓΚΑΙΡΑ ΣΤΙΣ ΑΣΠΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΟΙ ΜΑΡΑΘΩΝΟΜΑΧΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ, ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΙΤΤΑ ΑΦΟΒΑ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΓΕΜΑΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΩΣ ΜΕΤΡΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ… ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΕΚΤΟΤΕ ΤΟ ΔΕΟΣ ΠΑΝΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΠΑΝΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ θΕΟΔΌΣΙΟΥ ΧΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΩΣ ΧΑΡΙΕΝ ΕΣΤ΄ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ή΄: Πόσο εύχαρης είναι ο άνθρωπος , όταν άνθρωπος είσαι Μένανδρος